för många kcal

frukost 470
2 mackor 110
avokado 120
havremjölk 140
banan 100

lunch 500
vegomål (på frasses, hur många kcal tror ni???) (sojaburgare, 2 grova burgarebröd, pommes, 1 dipp, sallad lök & tomat) 500

middag 430
"gryta" med grönsaker 430 (kanske) (jag skippade riset trots att mamma surade yeah)

= 1400

Det har verkligen börjat gå dåligt på senaste tiden. Äter massvis nu vissa dagar. FUCK IT. Har säkert gått upp i vikt nu, väger säkert runt 53, fyfan. Har inte vägt mig på några dagar nu... blä. Nu har jag fixat de blåa tabellerna nedan, så otroligt peppande. Verkligen. De är klickbara!

Calories Used = antal kalorier jag behöver för att hålla vikten
Your Calorie Deficit = skillnaden mellan kalorierna jag behöver får att hålla min vikt och kalorierna jag intar

om jag skulle äta 1000 kcal/dag och inte träna alls skulle min viktned-
gång se ut såhär, inte så peppande... jag tänker inte låta det gå ca 1
månad för att gå ner typ 2-3 kg, glöm det...
49kg ibörjan av augusti! (1 månad & 12 dagar kvar)


men denna tabell utgår från att jag äter 800 kcal/dag
och tränar lätt 1-3 ggr/vecka... men detta will not happen :(
49kg i slutet av juni! (8 dagar kvar)


denna tabell utgår från att jag äter 800kcal/dag och
är en riktig soffpotatis
49kg i slutet av juli! (1 månad & 6 dagar kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0