svar del 1.

Hur började din äs? mer träning eller mindre mat?
Oj, faktiskt himla svårt att säga eftersom jag fick äs för så länge sedan. Jag började nog successivt träna mer och det tog ganska lång tid innan jag drog ner på maten. Men jag har aldrig ätit LITE (typ 500 kcal/dag) utan istället hade jag vissa regler jag följde vilket tillslut ended up with tvångstankar.

Varför började du göra sådär mot din kropp? Varför ville du bli smal?
Min första tanke var att jag skulle bli fit for fight. Mer muskler och mindre fett. Ville bli slank och fin kort sagt.

Oj, hur mkt, eller lite kanske jag ska säga, vägde du där?
Allt mellan 41-44 kg. Det är ganska svårt att minnas vad jag vägde precis då bilderna togs tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0